Enough for now

60 years of sorrow,  you got 5 or 6 of bliss
left my mother's mother
without so much as a kiss
 
Enough for now - The Fray

fyfan säger jag bara.  Kemin. alltså jag tror jag fick feting-hjärnsläppet eller så suger jag bara stenhårt. är så jävla depp nu alltså.. mvg på alla tidigare prov, å har man sämre än vg+ nu så får man inte mvh i slutbetyg sååå.. goodbye mvg... :'(
Hoppas att festen ikväll kommer få mig på bättre humör för just nu är jag inte världens gladaste,

måste tillägga en söt sak bara
Alva; "Jag loovar, på hedersord och samarbete!" HAHA xD

hejs

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha! söt-alva! :D

2009-05-22 @ 16:28:01
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0