A little voice came on the phone, Said daddy when you coming home'

hemma igen. skönt som tusan. det gick inge bra för bollan, hon galopperade 2 GGR ;O hon hade kunnat vinna med en galopp, men inte två.. fasen också ;/

dedär pojkarna jag pratade om i förra inlägget kom ner medan jag skrev förra inlägget. de pratade svinmkt, typ 1,5 timme med mej å det kom fram att 9åringen hade provat röka, snusa, dricka, och att han skolkar.. det va va 12åringen sa iaf. 12åringen hade varit tsm med 13 tjejer, å en gång va han bara tillsammans med en tjej i 3 dagar å han hade även varit tillsammans med en tjej till och från 4 gånger.. så jaa, de va lite mysko... fattade inte allt dom snackade om..

hemresan gick bra, jag sov halva vägen.
kom hem 04.30 å sov ända till 12.19 ;O näästan rekord! såå, då vare ju bara att stanna hemma från skolan. skönt det också. chillade ett tag, sen for vi till stallet å mamma hade redan fixat allt så jag myste på lite med dom å sen promenerade jag hem. vi har kommit fram till att synna blev dräktig tidigare så att hon kommer att få fölet en månad tidigare å det innebär att det är bara 1 månad kvar!!!!!!!
shiet vad jag längtar <3 å pooof försvann en månad i väntningstid när vi kom på att hon blev dräktig tidigare ;D

här kommer nåra bilder från norge resan;










det slog mej just att det visst är nytt sova-på-morron-rekord! wohoow! Det tidigare va ju 11.30 å inte 12.30 som jag trodde från början! aa, så nu är  det slaget då, trodde de skulle ta länge. nog för att jag gick å la mig 05.00 men sprolla ;)

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0