You see everything in color, While the world is getting darker

Film-inlägg
Jag måste bara få säga att det är såå många filmer jag vill se nu nu nu som går på bio/snart kommer att gå på bio (å jag inte har råd å gå å se) eller som just har gått på bio (HAHA xD), så jag måste få dela med mig av vilka de är, för annars kommer jag inte ihåg alla, haha ;b

Slumdog Millionare
Benjamin Button...
Changeling
The Reader
Revolutionary Road

Eagle eye
17 Again
(kommer ut i April)
Patrik 1,5 (Har visserligen gått på bio för läänge sen, men är inte helt lätt att ladda hem)
Jonas Brothers 3D Concert (kommer på bio tll våren)

Nåra "nya"jag vill se men som inte är så brottom;
Australia
Seven Pounds
Män som hatar kvinnor
(böckerna sägs vara super så.. why not?)

De finns ju jäääättteemånga andra jag också vill se som är "gamla", men dom här är iaf de nyare som jag typ inte kan vänta tills jag får se!
de kommer kanske mer när jag kommer på vilka mer det va, kmr inte ihåg alla

tjingeling

Kommentarer
Postat av: jokki

åh amanda, har du sett slumdog ännu? för jag vill också så gärna se den, säg till!

2009-03-04 @ 21:31:32
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har också skrivit en filmlista :) Fast vissa är jag helt säkra på att jag vill se på bio. Exempelvis Slumdog Millionaire :)

2009-03-07 @ 16:49:22
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0