You don't have to go'

Jobbigaste dagen på länge..
gick ju somsagt å sova igår kring 01.30-02.00 åsså upp 6.30. Till skolan, hade 6st ,1 timme å 20 mins lektioner å for hem med 17.20 bussen. kom hem å slängde i mig maten, sen till stallet, kom  hem 19.00 å kollat just lulematchen. sög att dom förlorade. sög att domarna gjorde fetingtabben som alla pratar om... ;/ typiskt att de ska hända luleå! ;o
Nu väntar spanska-pappret (blev inte muntligt idag, de blir i morron, å dessutom så får vi typ bara ha nått stödord åsså prata flytande om en hel jävla bok) ;O åsså även matteboken..
+ att jag just kom på att vi har kemi labb-prov i morron,
om ja tkr synd om mig själv? självklart! ;( fyfan.

dock håller jag på å somna redan å klockan är inte ens 10, men vafan, ja måste hålla ut. till helgen blire bättre hoppas jag. å kom just på att vi har sovmorron i morron ;D jaaaa! Lycka!

å jaa, alva å jag har träffat amy diamond ;) hahha alva är typ största faaan ;) det kom tillåme nån tår från alva när hon inte gick till final.

förresten började jag fundera på Jonas Brothers nu när de kommer ut med världsturné datumen snart, att det är inte många som vet hur stora dom egentligen är. typ i Houston för någon dag sen, var det ÖVER 72,000 st människor där å kollade på dom, å domhär gubbarna som typ är överallt å fixar å håller på med konserter, sa att de va lätt de largest "crowd" i år av alla ställen där, å typ en av dom som har haft largest "crowd" i hela världen i historien!? ;D de ni! de visste ni inte. så dom är helt sjukt stora, å inte bara nå disney-små-pojkar som vissa tror.
(haha lite svengelska, de va så fult å översätta på svenska xD )

pussåhejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0