When you love someone, and they break your heart, don't give up on love..

..have faith, restart, just hold on
                                                                                                                                                                                                            














JAG HAR ALDRIG VARIT SÅHÄR JÄVLA GLAD I HELA MITT LIV, JONAS BROTHERS KOMMER TILL SVERIGE
Å JAG LÄSTE DET JUST PÅ DERAS HEMSIDA, HÖLL TYP PÅ DÖ. GLÄDJETÅRAR KOM DET TILLÅME SÅ; NOTHING
CAN STOP US NOW (mig å gurra) jag gör vad som helst för att få fara, verkligen vad som helst. säger mami å papi
typ att jag får välja mellan coldplay å dom, då äre goodbye till coldplay. JONAS BROTHERS gör jag allt för att jag
ska få se live <3<3<3<3<3
THIS IS A DREAM COME TRUE!

jag å gurra har dessutom typ planerat redan att köa i flera dagar för att komma längst fram, för DET SKA VI! ;D

pusstjohejj jag är så lycklig just nuu tralaaaa ;D

Kommentarer
Postat av: Cia

ska du svika oss???? :O

2009-03-14 @ 19:08:51
Postat av: Lena

AAAAAAAAAAAAAH!!

2009-03-14 @ 22:17:12
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha :D så himla kul för er!

2009-03-15 @ 11:57:05
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0