Cause we all need a little bit of hope sometimes'


Jag har kommit på
 att 2009 kommer nog bli ett superjävlagreat-nice år! :D nåra av sakerna som händer:
- Jag åker till England (å när jag är där så kommer det typ vara 25 grader varmt!)<3
- Sommarlov <3
- Vi kanske far på ett äventyr med bollan å tävlar i ett annat land ;) <3
- Synna får ett föl <3
- Coldplay <3
- Jonas Brothers <33
tkr inte ni det verkar typ helt undebart bra redan nu!? ;D


Åker idag vid 13.30 tiden från stallet, mot Umeå. GO BOLLAN! ;) kommer kolla film på datan / mobilen å chilla sönder i bilen, lyyyx jag har dåå! :)

dessutom så har jag redan varit å gått med jenny till stallet i det fina vädret (!) å dessutom så har hon hjälpt att mocka å även ridit synna barbacka :) Jag tror hon tyckte om det! å synna med.
sen myste vi bara på där lite å fixade inför tävlingen ikväll.

Min farbror har typ fixat morötter till hästarna, så helt allvarligt har vi två svarta, stora säckar med morötter nu! satan va hästarna kommer få äta morötter de kommande dagarna, dom måste ju äta upp det innan de blir dåliga x) haha jag tror nog att dom gillar det a lot!

pusstjaoo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag antar att du inte heller gick på spanskan? haha. LYCKA TILL PÅ TÄVLINGEN!! ska hålla alla tummar och tår, hahah

2009-03-19 @ 12:07:17
URL: http://ununtrium.blogspot.com
Postat av: Linnea

lycka till med hästen :))

2009-03-19 @ 21:37:16
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har ju inte träffat dig något idag så hur gick det med bollis? :D är supernyfiken!!!!!!!!

2009-03-20 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0