Show me what I'm looking for

LessLessLessLessLess

Skolan är igång å det suger så jävla mkt! Som tur var är det ju bara 5 veckor tills nästa lov, å gissa vad. då åker jag till England! Jaaa äntligeen! men jag måste å fixa ett pass å en massa saker innan, å framförallt, spara pengar, varenda lilla krona. så hädan efter kommer jag inte svara på nå sms så om ni vill mig nå får ni ringa, eller om ni skickar sms å jag är hemma ringer jag upp. men det så alla vet de, nu är de sparning som gäller hära!
Idag har jag en massa å göra så jag vet inte varför jag sitter här.
- Spanskaboken ska vara utläst till idag, å frågor till alla kapitel ska vara svarade på. (ej gjort )
- Svenska bokreflektion skulle in innan lovet ( ej gjort )
- Fattat matten för lääänge sen då vi har prov på fredag ;o (ej gjort)
- Även pluggat in boken på spanska för vi har ju nämligen muntlig recension om den på onsdag (ej gjort)
- Borde börja plugga till engelskaprovet som är nästa vecka (ej gjort)
jippie..

- Fått mvg på datakunskapen (jaaaaaa! gjort)

Ska väl ta å börja då.

 (hahaha bilden passar inte in särskilt bra, men jag ville ha en bild så de fick bli denna ;b den passar ju ändå lite till rubriken? ) xD

pusstjohejj

Kommentarer
Postat av: Linnea

stackars naturbarn... :o

2009-03-09 @ 19:07:29
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0