Life's what you make it'

Lördag var en "jobbig dag", för jag gjorde så mkt så jag blev såå jävla trött å höll typ på å dö xD haha
* Prommis på morron
* Stallet
-plumsa i snö till knäna i nåra timmar för vi fixade hagarna
-red jojje till antnäs-möbler å tbx, typ drygt en mil. De va lite jobbigt då vi typ inte skrittade nå ;o
-mockade
-vi va där typ 6 timmar
*kom hem, sov, åt mat, kollade tv - Slocknade vid 11/12.

Söndag
- Övningskörde för första gången ( från antnäsmöbler till stallet) å de gick braaa ;D
- Stallet
- Möte
- Övningskörde hela kallaxvägen/älvsbyvägen ända till stallet (från bergnäset) ;o typ läskigt men kul.
- Mi familia åkte iväg å nu är samme, alva å pappa i gällivare hos farmor å farfar.
- Mamma jobbade natt - jag tog hem tjejgänget å vi kollade hsm  3 å snackade å fikade å de va SUPER! ;D
- de for hem typ halv 12 åsså slocknade jag halv 1.
bilden är gaaamal, sommarn -06

Måndag
- Vaknade halv 10 ;o hade planerat att vakna halv 9 för jag brukar göra det alltid typ
- Åt frulle å kollade tv
- Planerat dagen lite, ska på prommis, till stallet, köra bollan å sen typ läxa!???? jag får se om jag orkar, förhoppningsvis inte, läxa kan jag ju inte göra på ett lov. eller? ;s har typ inga alternativ...
- Väntar nu på Elina, Gurra å Jokki ska komma åsså ska vi gå till stallet, (dom "lämnar av mig dära" åsså går dom hem igen x)
- Dessutom är jag å mami själv ikväll å de händer inte ofta, men jag ska tvinga henne å kolla The Dark Knight  för den är så bra å sen måste hon få se heath ledger, hur jäävla bra han spelar jokern. jag fattar inte att man kan va så bra. sjukt!

Nu kommer tjejorna, pusstjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0