I've been secretly falling apart

Sorry för dåligt bloggande. datan har inte varit någon sysselsättning denhär helgen.
Fredag:
Skola å sen på kvällen kollade jag, jokki å jenny Let's Dance hos Jokkipokki :)
Lördag:
Samme hade hockeyavslutning så först for vi till rosvik ishall å va där typ 2 timmar, sen for vi hem åsså tog jenny mammas plats i bilen å följde med till Leos lekland där hockeylaget sen blev bjudna på hamburgare.
Det var helt galet mkt folk på Leos, jag har aldrig varit med om nå liknande! De va typ nnån som hade kalas, å hockeylag å en massa annat. så jag å jenny lekte inte dess mer. vi köpte en kaffeglass (Magnum - Columbus <3) å satte oss i en soffa å läste lite "ELLE" tidningar. jag somnade å sov i en halvgimme(??hur nu detta gick till??) mitt i detta oväsen å sen for vi hem vid 15.00 tiden.

Jag kollade underbara Järvsöfaks på tv när jag kom hem, å börjar funda på om jag ska dit å jobba i sommar,
sen blev det å åka till mina egna pållar å fixa där hos dom.
Sprang hem, å sen efter duschen å mat drog jag till Jenny. Dom hade hyrt Juno, jag tkr typ inte den är så bra, men det var ok ändå :) Sen efter filmen så la jag mig på golvet för att sträcka på mig lite, å där somnade jag i en timme å vaknade när robinson var slut å hade grymmt ont i axeln efter det hårda golvet x)

Järvsöfaks - du är värd att beundra för varje slag ditt hjärta slår <3
pussciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0