I close my eyes and the flashback starts

Hej alla läsare!  å hej gammalt foto! å hej från Taylor Swift-diggarn - mändi!

På morronen vare bild som gällde å eftersom vi inte hade spanska idag så var matten valfri (4,5 timmes hål). Jag å cia for hem till mig å pluggade español å satan vad det gick bra, alltså mkt bättre än jag trodde! Men nog har jag det jag gö ikväll ändå... ;/ Spanskan som skulle vara idag är flyttad till i morron så vi slutar klockan 5, helt sjukt! :@

Vi bestämmde oss för att fara på matten för vi har prov på fredag somsagt å det blir inte lätt. dessutom hade jag "utvecklingssamtal" efter lektionen med afffiiie å mami. det gick väl bra :) inget att klaga på!


Som ni ser har jag gjort om här på bloggen då den behövde en liten uppfräshning, å det är mkt med bilden jag vill ändra men ja har ingen aning om hur man gör ;s så det får duga tills vidare! satt å gjorde bilden ist för å göra spanska, jamena vad gör man inte för att slippa spanska!? å bilden till höger, deen är old pic x1000! haha


Vill fara ut å gå, men jag har inte tid å ingen å gå med. inte för att jag frågat nån heller men jag orkar inte ringa runt, det tar för mkt tid..


tid..
vad skulle inte alla människor göra för lite extra tid? jamen alltså varför kan man inte bara köpa lite tid på stan typ?
ba; hej, jag vill köpa nåra timmar. åsså kan man plugga och hinna med massa saker extra ;P haha det vore helt najs! å eftersom alla verkar ha lite tid, varför inte bara hålla uppe solen lite längre för oss, resten av världen skiter vi i för dom tänker aldrig på oss. Dessutom kan dom behöva lite längre nätter, det är alltid så hektiskt där så dom måste få sova lite till ;b eller jaa! nånting som gör att vi får längre dagar och nätter! det vore inte helt fel va? att dygnet va typ 30 timmar, då skulle man kunna vara vaken i 20 timmar å ändå sova i 10! haha

nog om mina drömmar. joo, det är typ drömmar dedär med tid. det vore nåt. kanske kan nån smart uppfinnare göra nån slags maskin eller va tusan som helst ;b HAHA

förresten, vettni jag har skafat last fm ;D haha bara om ni ville veta! å sen är typ den enda musik jag lyssnar på nu
Taylor Swift! alltså jag diggar henne så mkt för hon är såå bra! så ni borde verkligen ladda hem hennes album eller nåt. Bästa låtarna i ordning; Love Story, Forever and Always, Fifteen, You belong with me, Fearless,  White Horse m.f. Men favoriten är helt klart Love Story <3

So I sneak out to the garden to see you
We keep quiet 'cause we're dead if they knew
So close your eyes, escape this town for a little while

'Cause you were Romeo,
I was a scarlet letter
And my daddy said stay away from Juliet
But you were everything to me
I was begging you please don't go



spanskaboken skriker snart halsen av sig så de är bäst å gå, pusstjaoo


Kommentarer
Postat av: jokki

jag har också tänkt på det där med tiden, men jag har kommit fram till att man säkert skulle fylla de där extra timmarna med ngt idiotiskt också skulle man önska sig ännu mera timmar osv, så jävla typiskt, haha

2009-03-10 @ 20:01:12
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Amanda, du är då mycket bättre än mig på det här med design. Hjälp mig, hehe!

2009-03-10 @ 22:33:05
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0