In my heart I still believe, We were meant to be

..Together so whatever it takes
Dagens på hjärna låt, men nog är den great alltså! ;D

Onsdag --- > haard day.
började ju somsagt å plugga till provet rätt sent igår, så jag sov ju inte jättelänge inatt, eller jo, typ som vanligt. somnade vid 00.00 tiden :)
Kliver up extra tidigt då jag har 100 glosor att träna in till andra lektionen, så jag kliver upp 06.15.
Första lektionen hade vi historia, å vi fick tillbaka en inlämningsuppgift som var om massa revolutioner, å gissa vad? jag fick VG+ på den! :D hahah jag suger på historia, å dessutom hatar jag de men de här gick ju super :)
Sen vare ju dags för engelskaprovet, å det gick väl ok. vågar inte säga nåt annat, för isf har de säkert gått åt skogen x)
Kemi - Lunch - Matte -
Idrott , där vi fick välja mellan att gå/springa 4,6km eller 7,6 km, jag å lollo tog den långa! fan va duktiga vi va!
Sen hade vi spanish åsså for jag hem med 17.20 bussen.

så man skulle kunna säga att jag typ sover när jag far till skolan för att de är så tidigt, å jag sover när jag kommer hem för då är klockan så mkt ;P höhö
jag glömde mina hörlurar idag. det är de värsta som finns, jag känner mig typ depp när jag gör det. ;s

jag är ledig ikväll, alltså, ledig från all skola (JIPPIEEEE!!!!) det är heelt underbart! fast egentligen har ja lite småsaker å göra men de får vänta, nu ska jag typ kolla en film, å sen sova, sova, sova för i morron ska vi med bollan å tävla i umeå :)

Nu ringde jenny å kollade om jag skulle komma upp till henne, så nu äre bara å bege sig dit! :)
Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mändi, vi är bäst! :D

2009-03-19 @ 15:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0