I will be thanking you someday

Idag har jag varit å gjort en massa saker som; haft bild, promenerat till SJ - polisstationen (å lämnat in ett papper så jag ska få mitt pass) - tillbaka till skolan å haft matte - till stan igen - hem - sprungit å gått med gurra till stallet via skäret - hem å ätit - kollat oth å gossip - å nu ska jag plugga :(
HAHA bra jobbat amanda, vi har prov i morron å ja ska börja plugga nu, kl 22.00.. hmm.. ;/  iaf så vare ju one tree hill å gossip girl idag, å det var väldigt najs. det har ju faktiskt varit uppehåll i usa i typ 1,5 månad så de har varit lite tomt, men nu äre igång igen. å de kom en å annan tår kan man ju säga :'/
förresten så såg jag att Taylor Swifts superalbum Fearless börjar gå på reklam nu på tv, det är faktiskt lite synd ändå, då blire så.. main streem ;/ ajja, man får väl leva med det.


All you have to do is call my name
No matter how close or far away
Ask me once and I'll come, I'll come running
And when I can't be with you dream me near
Keep me in your heart and I'll appear
All you gotta do is turn around
Close your eyes, look inside
I'm right here



nämen nu ska jag börja med engelskan, det är nog på tiden!
ciaoo


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja hon blev glader, som ja uppfattade de. Egentligen kanske hon ba neeeeej inte hon ;) hahaha Nä men ja köpte mig en liten såndära tablettplåtask också, den var fin och har olika smaker i sig, men nästa gång blir de nog att köpa en mint för de är godare än typ fruktsmaker. Eller känns frächare! :)

2009-03-18 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0