I couldn’t ask for anything better


Min nya spegel som nu är uppsatt, å de blev ovanför min "fotölj" :)
Jag blev jädra nöjd alltså, å jag hade typ 10 ljus tända när det va earth hour å åsså såklart så slocknade jag ju då! hahaha på en lördag, somnade jag klockan 22.00 typ x) eller hela familjen gjorde det, fast de va meningen att vi skulle upp å se Sverige - Portugal men de va inte så lätt när vi sov x)

Ska laga lite mat nu å sen ska samme på träning i arcus, å då ska nog jag, pappa å alva fara å hälsa på gösta i gäddvik. :)
Söndag innebär Wipeout och Sanningens Ögonblick på tv ikväll ;) wohoow,
pussciaoo


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, spegeln såg riktigt fin ut! :D längtar efter att få se den i verkligheten ;)

2009-03-29 @ 15:35:28
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0