I can't believe it's true

Dåligt bloggande men då tiden har spenderats framför kemiböckerna å inte datan så har det vartit lite svårt. prov på fredag å de är apa-svårt ;s

13 Dagar kvar innan jag åker till England! :)

Måste lägga till en sak på mitt Året 2009, bästa året ever - listan!
Kanske blir det ett möte med favvisen i London. men bara kanske. om han kommer dit.
Hans senaste film har nämligen premiär när jag är där å jag ska gå å se den hade jag tänkt, å de stod att han skulle komma, men man vet aldrig! Jag håller då alla tummar!!!!!!!! <3
Han borde komma då han är själva huvudpersonen i hela filmen, men problemet är att vi hade tänkt åka från London den dagen, å detta är på kvällen, men jag ska deala med Mia å kolla om vi kan stanna nån timme längre. för det är lätt en dröm å träffa, eller iaf SE zacciebooooy :)
Här kommer den nya "punkten"
- kanske "Träffa" Zac Efron i London på biopremiären av 17 Again.

håll alla tummar för miiin skull ;D
haha


men fandå, nu står det att den har premiär den 10 April, men den har typ förhanspremiär (??) den 26 Mars, så det är zac kommer vara där ;/ ajja, jag är  glad iaf (Jag,Gurra,Hollywood,snart) haha :) man kan ju alltid hoppas att man träffar på han typ på stan eller vrf inte på en av flygplatserna!?  ;P

då vet ni det också! ;b
pussciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0