Dreaming about the day when you wake up...

...And find what you're looking for has been here the whole time

Orkar typ inte skriva så mkt idag.
Gårdagen var.. hektisk, kul, jobbig.. aa lite blandat.
I natt när jag kom hem från sandra (02.30) så trodde jag att ja hade inbyggda högtalare i öronen, så på morron hade jag världens hvudvärk.

Idag har jag varit å handlat mat till hästarna å även på ica maxi. förresten så sprang jag in på intersport åsså hittade jag älsklings-adidas-kofta som jag köpte å inte kunde hålla mig ifrån. hade grämt mig hela livet om jag inte hade köpt den.
Kom hem å kollade slalom på tv å lite skidor å sen så vare spanskaboken som väntade. å fan va duktig jag har varit, har faktiskt läst 3 A4 sidor på spanskan, å fattat typ ganska bra, å med högerhanden suttit å skrivit spanskaord på datan i en ordlista, så nu är min högerhand SÅÅÅ död! ;O  De tar på krafterna dehär med å läsa spanska ;s såå nu har jag ju bara *hoooooost* typ 13 sidor kvar som ska vara utlästa å bearbetade till på måndag. good luck, men kan redan säga att så kommer det inte vara ;b får fundera resten av helgen på vad jag kan ha för ursäkter.
förresten har jag å min hjärna SÖNDAG idag!???? wierd? jepp!

Ikväll så ska jag till gurra å kolla melodifestivalen med girlsen ;D det blir great å vi ska käka fruktsallad :)

Gurra hade redan varit å sprungit för jag ringde henne nyss ;/ hon skulle ju vänta på meeej :'( så nu vette tusan hur jag ska göra!? jag vill inte fara ut själv men jag måste ut idag. är du på?

tjaoo

Kommentarer
Postat av: jokki

åh, ja ser att det inte bara är jag som gillar skuggor, jag tycker det är ngt spec med dom

2009-03-07 @ 19:33:50
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0