Don't let me go

Never say Never - The Fray  <3  <-- öppna länken
så jävla bra låt!

You can never say never
why we dont know when
time and time again
younger now than we were before




Igår tillbringades dagen i kemiboken, å för en gångs skull känns det faktiskt bra inför ett kemiprov. faktiskt så har det aldrig kännts såhär bra någonsin typ, allt typ bara sitter !? får typ chocken själv! Men bara för att jag säger dehär nu kommer det säkert inte gå så bra men men, vi får ju se. nästa lektion gäller det.

Fick nu, alltså prick nu, tillbaka Historia inlämningen om imperialismen å jag fick vg å det va de som va max ;D fattar inte vad som händer när jag får så bra i historia helt plötsligt!? först vg+ å nu vg, knaas!

Jag är så jävla trött, å ikväll åker alla mina friends till nå partey, eller de är nån som fyller år (grattis på den/dom :) ) så jag blir hemma med mina päron å syskon. det blir jävligt najs att få tare lite lungt för en gångs skull, jag ska kolla på lets dance finalen (GO LAILA) å sova, sova riktigt tidigt!
Sen i morron kanske jag ska å köra ett provlopp med jojje på vitsand (en travbana i piteå) å jag kommer vara så jävla nervös ;o
wish me luck :)                        
Sandra, Emma och Jag, på båten påväg hem från kluntarna :) haha

Pusstjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0