Do you know where your heart is'


Rolig grej som hände igår hemma hos mig:
Jag, Jenny, Victor, Gurra å Alex va i mitt rum å pratade.
Victor: HAHA har ni hört om den där gubben som ville bli långtradar chaffis?
Vi: Nää?
Victor: nämen de va ju på tv, åsså frågade dom vad han ville bli när han blir stor. å då sa han långtradar chaffis. å då sa dom; varför då? snubben: För jag gillar stora rattar! hahaha
Vi: hahaha
Jenny: men, asså, ååh! varför köper han inte bara en stor ratt till sin egen bil!?? haha
Alla: HAHAHAHHAHAHA (jenny fattar fortfarande inte)
Alex: Det är ingen idé att förklara, hon kommer nog på det om hon får fundera ett tag.
haha åååw va söt du är jenny <3

En till grej som hände i 9an på en SO lektion (kommer aldrig glömma detta!)
Alla sitter å skriver SO provet utom strand å larsson som fick ett korsord istället.
Strand sitter å småmumlar lite för sig själv innan han kläcker ur sig:
asså vaah!? sitter jag här å gör korsord! Hur jävla dum tror dom att jag är?? höhö (Gör strand-minen som bara han kan)
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
fy tusiken vad vi skrattade då alltså, ojjojjojj! tillåme eva-lena skrattade hur mkt som helst!

jag lovar. båda sakerna va mkt roligare live!


juste. sen dehär med kändisar. alltså Johnny Depp. vad är meningen med att han ska tjäna 493 miljoner på Pirates 4? För ett tag sen stod det 414 miljoner, men nu har det tydligen höjts. han tyckte väl att han fick för lite.? å alla andra kändisar också. varför flera hundra miljoner!? ;O varför hade inte typ 490 miljoner av Johhny Depps pengar gå till cancerforskning, eller barnen i t.ex. Afrika. vad är meningen med att käna så jävla onödigt mkt!? ;o De hade iaf som t.ex. Angelina Jolie å Brad Pitt kunnat skänka massa pengar till välgörenhet. men näärå. här ska man ha alla miljarder för sig själv. egoister. det är ju hutlöst!? ;o det finns så många som behöver dom pengarna mycket, mycket, mycket mer. de skulle kunna rädda så ofattbart många liv. och 493 miljoner för en film!?



hur som helst
Jag är nöjd över mig själv för jag har jobbat historia idag :D visserligen tog det 5 timmar ;o att komma igång men jag fick lite gjort iaf tillslut :)
kom nyss hem från att ha varit på en prommis, å tro det eller ej, men det var helt underbart skönt å vara ute fast det snöar. vill ut nuu igen men jag vågar inte gå själv x) hahaha
javet att ja är lite feg men... jamena, vad skulle kunna hända i antnäs?
men man vet aldrig. där det sker saker tror man aldrig att det ska hända nåt, men världen är så galen så man vet inte,  det kan finnas ett psyko bakom varje träd!

Grattis jokki på 18-års dagen! å jag måste ha varit den första å gratta henne för jag skickade ett sms 00.00! ;D haha

8 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi, de var roligt. Men nu är de dåliga att jag inte MINNS vad de menades med de. bara kanske.. hmm.. HAHA :p

2009-04-01 @ 22:35:04
Postat av: Linnea

HAHA, alltså Jenny! :D <3

2009-04-03 @ 22:33:23
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0