Changeling

Changeling - a true story
Vilken FILM! ;O
Jag såg den just, och jag tror nog att jag kommer minnas den i hela mitt liv. Angelina Jolie gör en så jävla bra roll å man blir helt tagen. såg klart filmen för ca 10 minuter sen å är typ helt... jaa, alltså man känner sig helt konstig..
Just det att den är verklighet, å inte verklighetsbaserad som de flesta är, ALLT i den här filmen är sanning. inget tillsatt. Det är de som gör den så speciell.
Rekommenderas starkt!
Man måste typ ha sett den nån gång i sitt liv.

Hur som helst, så va ja på prommis idag, å i stallet.
Mamma fick hastigt å lustigt fara å jobba så jag blev själv å kollade om gurra hade lust å komma å äta med mig :) Sen ville jenny också det så vi hade en liten myskväll hära ;D Maten var kyckling å pommes i ugn + sallad. efterrätten var fruktsallad. = Proppfulla tjejer som kollade Jersey Girl och Changeling.

Det var fetingnice, men nu är jag så tagen av filmen och så proppmätt av maten att jag snart somnar.

Se ya later people!
tjaooo
P.S. min filmlista i förra inlägget börjar smått minska! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0