'Cause I never leave my heart open

Idag har jag varit på låångprommis till antnäsmöbler-skäret-stallet med gurra,
Väl där så var roliga-gunnar där å stojjade å skojjade å jag å gurra skrattade som aldrig förr! HAHAHA asså fan vad rolig han är! "..... röv är ju lika stor som ..... HEHEHE" fy tusan asså! Vi höll på å dö. minst sagt
Å alla Alviks-fotbollsfolk; Jaa, det är Gunnar som alltid är å hejjar på Alvik ;) hahaha

det blev lite dramatik då jag kom till stallet med synna när jag hade varit å kört henne då hon skulle gå in i boxen, MED SULKYVAGNEN PÅ!? ;O fick typ panik å lia fort som skalmarna tog i väggarna, kastades hon bakåt å ramlade ihop men lyckades ställa sig upp ganska fort. Adrenalinet var uppe i 1000! ;O men hon klarade sig utan nåra skador alls å brydde sig inte det minsta om vad som hade hänt. Däremot fick jag sånhär chock i efterhand å började gråta å krama henne. fy tusan vad hemska saker som kunnat hända!!

Idag har samuel, pappa å alva kommit hem, å snacka om att det har varit tomt hära. kan också sammanfattas i detta fall: frihet ;D

På tåget:
De har varit på tåget ca en halvtimme. Samme filosoferar, Alva dansar/vickar på rumpan mot sin nya kompis Olivia, samtidigt som hon sjunger "jag vill vara din, margareta.."  (?) när tåget stannar.
Samuel; hmm... (går å kollar ut genom fönstret)
Alva; Är det punktering?
HAHAHAHAHAHAHA
fy vilken söt tjej alltså ;) har saknat den pussssssgurkan! samme också, men han bara retas ;o

i morron är det tävling med bollan å jojje, i samma lopp. jag är apatrött trots att klockan bara är 22.00, ska nog ta å sova.
I helgen så är det spanskaboken som gäller ;( bläää åå usch!

This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I've got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what, you'll never see me cry


pussåhejs


Kommentarer
Postat av: Gurra

Sötbarnen på bilden alltså!(:<3333

2009-03-05 @ 18:58:36
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0