But you’re just so cool, run your hands through your hair

Jag har redan hunnit vara ute å springa å varit till storheden å gjort en massa saker å klockan är inte ens 12! ;D
På storheden så fyndade jag en spegel, men problemet är att jag vet inte hur jag ska sätta upp den för jag har två alternativ som båda blir jättefint. hmm... Har nämligen mublerat om i mitt rum så antingen ska jag sätta den vågrätt ovanför min fotölj, eller lodrätt rakt fram när man kommer in i mitt rum.
va tkr du? :)
dessutom fick jag även en lampa till mitt fönster som är röd å jag typ älskar mitt rum just nu, mamma har typ dammtorkat åt mig å bädda rent i sängen å mublerat om så det är supernajs där nu :D höhö

Nu ska jag äta lite maat å sen till hästarna eller nåt sånt myys :)

pusstjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0