All this time I was wasting hoping you would come around

gissa vad jag läste nyss!? Jonas Brothers kommer snart ut med world-tour information på deras hemsida, å jag ber tilll gud å hoppas med allt jag har att dom kommer till sverige. att få se dom live skulle vara - a dream come true. helt klart! de är så sjukt bra live så jag kan inte vänta på att få se dom ;D
läste att dom på touren ska spela nya låtar från deras nya skiva (som kommer ut i sommar! LÄTT en av årets höjdpunkter!!!) å andra låtar från deras nya film som har kommit ut i usa men inte i sverige än (också en höjdpunkt). Filmen är ju i 3D, å fatta grymmt! de kommer typ kännas som att man är där :)
nån mer än jag som är excited!??

btw, satt uppe till 01.00 å skrev spanskan. MEN NU ÄR DEN KLAR. vilken befrielse!
nu äre bara muntligt på den idag, matteprov fredag, historiainlämning onsdag å engelskaprov onsdag :)
chill! - noot


tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0