you can't broke a broken heart '

det vart ingen lektion idag. skönt, men den ***** lärarn hade inte lagt upp det på en sida på datorn så vi for dit i onödan.. iaf så såg jag lollo, cia å sandra spela på stan idag å dom var riktigt duktiga!

vetni gottfolk att jag har äntligen fått spotify! det var verkligen på tiden, har velat ha det så sjukt länge. Tack viktor ;D

satt uppe till 2 på  natten å lyssnade på musik, å skrev liiite på rapporten. sen blev jag lite för trött för att fortsätta. rapporten är det sista vi ska göra innan lovet. 9 dagar kvaar!   å i morron börjar det efterlängtade betygsnacket i engelska, våran lärare är så jävla seg men nu äre på G alltså! så håll tummarna för så bra betyg som möjligt! skulle kännas underbart med ett vg efter floppen på kemin.. ;/

väntar på att Mia ska komma förbi med segertårta, hennes häst vann förra veckan och hon ska komma hit med tårta så vi slipper dubbelfira eftersom hennes häst tävlar igen på torsdag å kanske vinner då också ;) haha

i morron ska jag stå i kiosken på Liko Arena... för samuel... i 4,5 timme ;o från 16.30 till 21.00, liite väl länge kan jag tycka. men vad gör man inte för sin lillebror,. hehe

so try your best now, baby
try your best to break me
you can't break a broken heart
No damage you can do now
I'm immune to you now
You can't break what broke apart
There's nothing you can do to me no more
You can't break a broken heart

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0