And a perfect rainbow, never seemed so dull '

jag är sjuukt less på mina hörlurar. jag köpte dom för typ 3,5 månad sen, å nu äre en grej som har lossnat, å jag får lätt hets om man inte kan byta dom eller nå, dom va fan sviindyra åallt! ;o  hoppas verkligen det fixar sig. det blir inte bättre av att min mobil också har hets å har bestämmt sig för att ha lägre ljud i den vänstra hörluren. å de är inte fel på lurarna, testat med massa olika + att dom funkar perres på datorn. jävla skit!

inatt ska jag upp å kolla tv, om jag nu inte väljer att spela in det istället, men de känns bäst å se det när de är för det är nämligen live. JB är på Larry Kings live å de måste jag ju bara se ;) haha har aldrig sett dom på tv live förr. inte så konstigt kanske men. så är det. en hel timma live, det låter jju helt underbart ju! en massa information om the world tour osv. (tror att de är inatt, annars är de väl natten till lördag)

för folk som inte visste det å som inte redan har räknat ut det så älskar jag att kolla på kändis-intervjuer, de är sviinkuul! å spec Ellen DeGeneres ;) älska ellen alltså! å Tyra Bank show är också bra!

jag har börjat tycka att det är kuulish att kolla bilder på kändisar när dom var små ;p haha
gissa vem det är på bilden!

har dessutom jonas brothers behov. dom är så galet jävla bra på alla sätt å vis. personligheterna, utseendet, musiken.. jaa, de går inte annat än älska dom <3

30 oktober 2009 - varför släpps aldrig biljetterna!?

tjoo
glöm inte å gissa vem som är på bilden!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0