Turn right, into my arms '

Inget föl än. pappa trodde det skulle komma inatt men icke. jag tror det kommer i morron kväll :) hoppahoppashoppas! ;D
Jag är hemma själv med samme å alva nu för mamma jobbar natt så det blir å vara barnis hela kvällen å natten ;b här i min ensamhet har jag inte gjort annat än fixat lite på nya bloggen (http://www.stallbolanita.blogg.se/) som vi kommer att skriva om våra hästar på för våra hästvänner och alla andra som vill läsa :) nu ska jag göra nåt annat, skrev just ett aapa långt inlägg till andra bloggen. men hör gärna av dig mobilt eller msn om du har tråkigt.. jag har vääldigt tråkigt.. haha ;b

There's a lot that you don't notice
When you read between the lines
The future's out of focus,
When you're blinded by the light.
It's a hope for all the hopeless
In the worst of trying times
I resort to being speechless
‘Cause our love won't survive
Yeah, our love won't survive


tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0