this is the sound of a broken heart beating '

här sitter en nyklippt jag, å lyssnar på musik på spotify. just nu är det Love is on it's way - Jonas brothers som kommer ut ur högtalarna, så jävla bra låt <3 har även börjat gilla Is it true - Yoanna, den som va med i eurovision song contest, den är riktigt bra. å även gruppen the last goodnight, de som sjunger t.ex. pictures of you. Har kommit fram till att jag verkligen gillar deras sound, ni borde lyssna lite på dom. lyssnat mest på favoriten poison kiss av deras låtar, men det är måånga som är bra, minst 10 st till ;)

igår sprang/stod jag i kiosken på liko arena i 5 timmar i kyylan (dock i lilla stugan, men kallt vare ändå ;s ). kaffe var helt klart favoriten, det gick överlägset åt mest. när jag kom hem var jag en trött å frusen tjej, men jag satte mig ändå å skrev rapport en stund. skiver om al-Qaida och det är riktigt intressant faktiskt, det är bara så jobbigt att den ska in i morron.. men men.. vi får väl se om jag hinner klart med den, förmodligen inte ;s

hade sista provet innan lovet idag, har aldrig längtat såhär mkt till ett lov förut alltså.. ;> nu äre bara rapportinlämning å sen äre sommarlov. däremot har min hjärna tagit sommarlov redan förra veckan, så jag måste kämpa lite nu så jag ska orka de sista dagarna.
när mina egna hästar är sjuka så måste jag på travet å hejja på andras hästar, idag ska jag hejja in mias häst till seger ;)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0