lines, vines and trying times

Dagen är kommen, 16 Juni! gissa om jag har längtat till idag!!? Vad är de som händer då?
Jonas Brothers älskade nya album Lines, vines and trying times är ute ;)
efterlängta-a-a-a-t som fasen! å gud va bra endel låtar är alltså. längtar nu till 30 Oktober -v-
- Before the storm
- Hey baby
- Black keys
- Fly with me


Hey baby,
Why you treatin' me bad?
Hey darlin',
Know you're makin' me mad
I'm going crazy
Tryin' to figure out why you are leavin'
Give me a reason

Hey baby

alla på facebook klagar på dessa fotbollsskole barn, haha, jag skickar iväg samme dit så de är rätt skönt x) men han sköter sig nog rätt bra tror jag (a)
alva är sjukis så vi är hemma hela dagarna då mamma jobbar, å idag åkte hon vid 12.15, så vi hann vara till stallet innan å jag hann fara på prommis å allt :) det va helt skönt.
ska snart laga middag till oss, vi får se om det blir pannkaka trots allt ;b
dessutom har jag lovat samme att göra kladdkaka så det blir å göra det också!

Igår va anki här med sina två barn anders å maria :)  alva å framförallt maria blev fashinerade av mina glasögon haha
Maria ville aldrig släppa taget om dom å när jag tog bort dom av henne blev hon helt vild för att hon ville ha dom! x) sötbarn!





heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0