Leave it all behind '

vilken galen kväll!

gårdagskvällen började riktigt bra å vi hade mkt trevligt på udden. efter ett tag kom nåra från Tommy Borgs klass å vi pratade å hade kul ett tag. tills nåra stack iväg mot mjölkudden, å jag ville dra från udden. I samma veva kom polisen dit. Jag, Cia, Emma å Emanuel bildade ett litet gäng när vi försökte gömma oss. såklart fick polisen tag på oss efter ett tag men vi klarade oss utan nåra problem. typ.
vi 4 + lovisa drog vidare mot hälsans hus där vi mötte sandra å polisen (2ggr till). men de va ju lungt, de va samma poliser som vi träffat innan. 
emma ville åka hem så hennes mamma hämtade henne, å i efterhand skulle jag också ha åkt med henne, hon for vid 00.00 tiden. Jag ville in till stan men cia ville annat. hon drog med mej till hälsans hus där vi träffade tina och edin. Cia ville till storsand, jag ville in till stan, men då cia var min skjuts hem så hade jag inte så många andra alternativ än att hänga med. jag, cia, tina, edin åkte till storsand (reymart skjutsade dit oss) men där hade alla dragit 5 min innan vi kom så de va bara å fara tillbaka in till stan igen. Hoppade av vid statoil vid varvet typ, å där träffade man eriksson å ogge. as-najs att träffa nån man känner.
Hela kvällen hade jag frusit som ett aaaas å när cia plötsligt kläcker ur sig, "amen vi kan ju börja gå mot bergnäset nu, jag ringer sandra". Jag "??? ska vi GÅ till bergnäset NU???" japp. det skulle vi. så de va bara att traska, trött å frusen som man var från stan till bergnäset å tillslut kom cias pappa å hämtade oss å jag var hemma vid 03.30 tiden... herregud vilken kväll!

hängde ni med? tror nog inte det! hahaha

ikväll blir det kanske å tare liiiite lugnare ;)
grillning med antnäsarna? låter super <3 saknar er tjejer, ni är så trygga å säkra ;) haha
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0