it's alright, it's ok, I'm so much better without you '

en efterlängtad serie har premiär ikväll på femman, Privileged. Vet inte hur länge jag försökt hitta en sida där man kan se första avsnittet på, har hittat avsnitt 2 å massa andra, men inte ettan. haha defenitivt på tiden nu.

igår var en knasdag.
travet kl halv 10 - alva blev sjuk, pappa for hem med samme å alva - jag själv på travet 7 timmar - hade ändå trevligt å de va så kul å va på v75 ;D - skulle hem, men bilen va paj - satt i bil i 3 timmar å skrattade som ett aaaas åt kennth tills pappa kom å hämtade oss i boden (mig, kalle å kenneth) - kom hem vid 9 tiden - åt maaat (hade inte ätit mat på hela dagen, bara mackor å kakor) - linnea å spela spel med tjejerna.

idag så har jag varit i stallet, städat, kollat tv, sovit, kicki på 40-års fikande :D

igårkväll lyssnade jag på Lines, Vines and Trying times <3 löv it!
lyssnade även på denhär låten, den är ju sviiinbraaaa ;D har hela hennes nya album nu som inte kommer ut egentligen förän den 16, har även lines, vines and trying times å den kommer egentligen inte ut heller förän den 16de :)
http://new.music.yahoo.com/videos/AshleyTisdale/It39s-Alright-It39s-OK--208591371

pusss


Kommentarer
Postat av: Gurra

Åh det är ju snygg Ty som är med i musikvideon!;););)

2009-06-14 @ 20:07:54
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0