if it's you and me forever - it'll be alright

Räknade just upp alla resor med hästarna vi gjorde förra året, har nämligen skrivit upp alla mil. det blev sammanlagt 1301,7 mil + att jag då inte räknat med nästan 300 mil, så drygt 1500 mil blev de att resa 2008 med pållarna ;> ganska långt, typ 7,5 gånger genom sverige haha.

idag hände något som aldrig hänt förut. jag fick vg i engelska! ;D vet ni hur jävla glad jag äär!? ;o hahha ;b dessutom är rapporten inlämnad. grymmt skönt. nu äre fan sommarlov <3 gaaah vad efterlängtat!

Jonas Brothers har gjort världens coolaste scen till deras world tour, den ska typ stå i mitten av hela publiken, en rund platta typ å ja den är coolish ;) här är videon till deras nya låt Fly with me, den är aasbraa <3 http://www.youtube.com/watch?v=un-KTpvCPXo man ser där lite av scenen :)
kan inte bara biljetterna släppas nån gång!? ;o

måste bara tillägga att jag älskar 17 Again. den är så jävla bra. fetingplus också för att zac är med i den, men den är verkligen super! de som inte sett den borde verkligen det!
när den kommer ut på dvd ska jag köpa den så då kan vi kolla den nån gång, antnästjejor! ;)

tjoo

Kommentarer
Postat av: Gurra

Grattis Amanda jag visste nästan att du skulle få vg i engelska;) Ja 17 agian är så jäklarns bra och zac är aldrig fel;)hehe

2009-06-08 @ 21:31:41
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Gurra

Åh fy fan vad bra låten var!:D Är den från deras nya album?:P

2009-06-08 @ 21:36:47
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0