Darling, when I say I would never leave you, seems like you always say - I don't believe you

s.o.m.m.a.r.l.o.v - shalalalaa
fyy vad underbart. kan inte ens fatta det. Är rätt nöjd med betygen också, dock inte bild å kemi... ;/ men tänka sig att jag tillåme fick vg i spanska efter allt som denna lärare har ställt till med!? ;o

jag har däremot lite ångest inför tonight. balen eller fotboll (sverige - malta)..
gaah, blir galen när jag inte kan bestämma mig ;o det lutar dock mot balen just nu, de är ju bara en gång per år. iofs, vm kval mot malta är väl inte varje år men man hör ju, vm-kval.. dom måste ju bara vinna ikväll, annars är det ännu mer pinsamt.

6 dagar kvar innan jb släpper sitt efterlängtade nya album -v-

nu när skolan är slut å hela paketet så har veterinären varit å gett synna sin sista stelkrampsspruta, vi tror att det är max 2 veckor kvar nu.  ;D

tack mamma å pappa för era gulliga sms. de gjorde min dag <3

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0