would you find some lame excuse to never be true '

Jag har hunnit förälska mig i en ny låt; http://www.youtube.com/watch?v=zLXAe6Hmcm4
kärlek på texten alltså, <3

har även hunnit med att vara me jenny en hel massa :) vi har pratat, cyklat, promenerat, bakat, varit me samme  å alva, kollat tv, varit på stan i piteå m.m. inte allt dehär på en dag utan på nåra :) hem från pite-stan fick jag med mig ett par lover-skor gud va ja tkr om dom! men jag ska nog inte ha kvar dom för jag blir så jävla lång å jag vill inte det, då blir alla som jag är med ännu kortare, även fast dom har klackar också. det känns bättre om dom har klackar å inte jag för då blir dom lite mer i min längt ;) dessutom klarar jag inte av att gå i dom ;s får kila in till stan å kolla om jag hittar nå fina gladiatorsandaler på rean som jag velat ha aapalänge! fick även med mig en svart frans-klänning från H&M, svart linne från gina å ett par bikini trosor. ni ska få lite bilder som sammanfattar dagarna lite fint :)

                                          

till vänster, jennys skor, till höger, mina skor :)

tjaoo

Kommentarer
Postat av: julia

jaa, jag bara älskar filmen! :D den är helt underbaaar, musiken åallt! ;D

2009-07-18 @ 13:49:45
URL: http://julialundkvist.blogg.se/
Postat av: julia

ja, lätt! :)

nae, men jag har hört talas om den filmen, ska verkligen se den så fort som möjligt!! tänkte ladda hem den igår man hittade den inte, besviken jag blev ;D haha.

har ni fått nå föl än?:D

2009-07-19 @ 16:09:38
URL: http://julialundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0