We were young and times were easy '

länge sedan uppdatering, sorry, men har inte haft varken tid eller lust. helgen har bara bestått av att bygga hästhage, vänta på föl och sova! jag och pappa har byggt i typ 3 dagar och den är näästan klar, det är bara strömmen som är kvar! så nu lilla föl äre bara att du ploppar ut för nu är din hage klar!
har även varit lite med samme å alva. dom åkte igår till farmor i gällivare och kommer hem på torsdag kväll eller fredag, det är gode tomt utan dom, och idag åker mormor hem :'( så det blir bara jag och mamma hemma, eller hemma och hemma, mamma jobbar varje dag så det är me, myself and I som blir at home. har lite stuff att ta hand om som att lägga ut lite saker på blocket, gå klaga på mina hörlurar, vara i stallet, motionera osv. har även tänkt kolla om jennypenny är hemma nån dag, det vore nice att hänga lite med henne ;) hon å alex firar ett år idag btw. GRATTIIIS!!!! det är helt galet vad tiden går fort ;o

nu ska jag dammsuga, uppdatera den andra bloggen och sen bege mig till stan och lämna av mommo på tåget :'(
tjaoo

Kommentarer
Postat av: Gurra

Vill du inte hänga med mig också?;( haha

2009-07-06 @ 18:39:13
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Gurra

jag skojja bara förstår att du syftade på dagen då jag jobbar. Men på kvällen då hänger vi tycker jag!(: Råkade skicka det förra innan jag hade skrivit färdigt det;P

2009-07-06 @ 18:53:25
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: jenny

Hihi, tack, och tack för sms:et de var väldigt gulligt :)

2009-07-06 @ 19:38:47
Postat av: jokki

Jag börjar jobba 3 både idg oah imorrn, så jag hittar gärna på ngt innan dess :D:D

2009-07-08 @ 10:52:59
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0