I threw all of your stuff away, and I cleared you out of my head '

Jag var på stan här för nån dag sen.. i måndags jaa, å köpte en klänning på vila. den fanns inte i min storlek, bara för stora men jag köpte den ändå för jag tänkte att jag kunde sy in den. men igår när jenny va på stan bad jag henne gå å kolla om den fanns i S å det gjorde den! så hon la undan den till mig åsså for jag in till stan å bytte! ;D tänkte kanske ha den ikväll på festen om vädret tillåter :)

Vaknade med huvudvärk än idag (tredje dagen på raken ;o ) å ikväll är det amandaP's 18-års fest (tror jag) å sen ska typ alla andra gå ut på krogen men då ska ju jag kila hemmåt.. typiskt att jag är så mkt yngre än dom ;( men men, jag får väl leva med det! håller iaf alla tummar på att huvudvärken har gått över tills dess!!

igår så var det tänkt att jag skulle till sandra å umgås med mina älskade vänner från NV1B. men tydligen så skulle hela våran familj bort å jag hade sprängande huvudvärk hela dagen igår + galet trött. inte kul. klev upp vid 05.00 tiden å for till stallet, sen hem å åt frukost och innan mamma åkte på jobbet körde hon mig till stallet. cyklat hem vid halv 8 tiden å då kollat lite på tv, sen sovit nån timme, ätit lite, kollat mer på tv. varit ute, klippt gräset å lite sånt. så har mina  dagar sett ut denhär veckan. men nuu är det full fart igen när samme å alva är hemma! ;P <3

nu ska jag till hästarna å mysa på och sen kanske det blir middag med antnästjejorna innan festen, det ska bli riktigt kul, jag behöver det! :)


tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0