Why did I let myself believe, miracles could happen

Jaa i dehär fallet.. gud  måste ha hjälpt mig i natt! Vaknade typ 100ggr så tillslut kl 03.00 tog jag febern, 39,7° grader, damn!
Det var kört. Jag kunde ju inte åka till sundsvall med 40 graders feber... ajja, jag tog 2 alvedon å sov ända tills jag skulle upp, typ 06.00. Kollade febern 37,7!? Tror ni ja vart liiite glad eller!!!!!? ;D shieet, det måste ha hänt ett mirakel, 2 grader på 3 timmar? funkar för mig ;)
Så de blev trots allt en sundsvallstripp, å kul blire! älskar att träffa allt travfolk å prata med dom! :)
vi åker på en halvtimme å sen bäre av till sundsvall efter vi har hämtat jojje. Håll gärna tummarna för honom. Han springer i V65-6, DD-2 ;D Går på tv4+ kl 21.30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0