We won't say our goodbyes, you know it's better that way

  • kommande vecka lite kort:
  • Idag: Pluggade på skolan lite, halvsov på spanskan å slutade 12.35 :) Mitt mål är att göra en spanska uppsats, göra klart datakunskapuppgiften som skulle in förra veckan, plugga lite matte inför morgondagens nationella! ;( Tråk-dag med andra ord...  Dessutom skulle min moster fyllt 50 år idag om hon hade levt... vi tänker på dig! <3
    Fredag: Matte nationella på konvux, slutar senast 12.30 :) hem åsså till hästarna å pyssla med dom, sen blire good mat hemma (kött å potatisgratäng förhoppningsvis) å TV på kvällen. Tv är typ livet när det är skola ;) <3 Sen kommer ju paapi hem också!
  • Lördag: Känns som att det är den enda "oplanerade" dagen, som dock blev planerad nu. plugga  äre på den dagen... ohh! jättekul att plugga mitt på en lördag!? sen blir det nog å träna hästarna å kanske en själv, om jag har blivit frisk :)
  • Söndag: Umeå med bollan å jojje :) Dom ska vara med i samma lopp så vi får hålla tummarna att det går så bra som möjligt :) Umeå = borta hela dagen = INGE PLUGG! ;D;D
  • Måndag: Tråk-skola, å när jag kmr hem blire mer tråk-skola.. har nämligen så sjukt mkt den här veckan!
  • Tisdag: Skola å spanska läxförhör, glosor å typ nå andra uppgifter skulle man kunna;s Hem --> pluggggg....
  • Onsdag: Historia Läxförhör, upplysningen... hem ---> plugggg...
  • Torsdag: Skola, hem ---> plugg, sista spurten nu!!
  • Fredag: Nu gäller det! Fetingstora Kemiprovet ska sitta i skallen! å dehär är verkligen, superstort ;o lite av det vi ska kunna är; Räkna  -mol & -koncentrationer och -tryck, veta om det är dipol-dipol bindning, vanderwaals bindning m.m.m..


Jag är ju så att jag tänker att jag ska plugga, heeela tiden! men så gör jag aldrig det åsså börjar jag typ vid 00.00 tiden å det är inte bra.. för med dehär schemat har jag inte tid å sitta på nätterna å läsa.. ;( Sen får jag sån ångest när ja inte utnyttjar lektionstiden.... ååh! hur dum får man vara?

dehär vara bara tråk-tråk-piss inlägg å inte kul alls å läsa men ni får stå ut med det för jag ville bara få ut det ur hjärnan. Det känns genast som att man har lite bättre koll, å allt trycker som inte i huvvet på samma sätt! :) Annars ligger det bara å nöter å nöter å nöter å sätter sig i psyket å sånt hatar jag! ;o

Idag ska jag vara duktig!



Kommentarer
Postat av: j

ja tror att de blir jag linnea och jokki som ska fara för håkaniboy spelar :D och linnea ringde och berättade de för nån dag sen till mig, vilken chock jag fick! oh yeah säger ja bara

2009-01-17 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0