The truth hurts and a lie's worse

James Morrison - Broken Strings = tusiken vilken great låt! :)

Ingen speciell dag alls.. Stallet med sötalva å de va kul, haha hon är så himla gullig alltså! Idag tog hon in alla 3 hästar (jag gick dock breve henne hela tiden) men ändå, hon var nöjd-tjej_03 x) Mockning, borstning, smorde lite helosan i karlederna så det inte blir nå sår. Alva sjöng "The boys are back" typ hela tiden, å snackade endel med Lars-Axel också ;b

Har inte börjat plugga än, men jag orkar för sjutton inte bry mig. Jag är så less, trots att vi just haft lov.. jag får ta tag i det nån annan gång! :)

Juste, för de som vill veta så är bollan lite skadad så hon kanske inte kan vara med å tävla i morron ;s Hon har trampat sig på kronranden, såå.. vi får se hur det verkar i morron, jag tror dock inte att det gör ont när hon springer, men man vet ju som aldrig. Vi ska ju liksom dit med jojje så man kan ju ta med henne å verkar hon ha ont får man stryka :)

Krya på dig älskipälski <3

Pusstjiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy på henne som är så grymt söt! :D ja kan bara tänka mig allithopa ;)

2009-01-18 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0