Suddenly my cellphone's blowing up with your ringtone

Fredag
Mys igår hos Sandry, å de va rackarns trevligt! :) Jag, Sandra, Emma, Cia å Lollo kollade Pulp Fiction, men de blev inte å se sweeney todd för lollo hade glömt den. men men, pulp fiction var sådär enligt mig, inte min typ av film direkt ;P å att den va 2,5 timme lång gjorde de inte lättare för mig att hålla mig vaken så jag somnade näre va en halvtimme kvar x) efter filmen va klockan typ bara.. 11 eller nå men då blev ja pigg när ja hade fått sova. Vi bakade min-supergoda-kladdkaka som vart super! haha
Lollo for hem vid 12 å Cia vid typ halv 2, å jag, sandry å emma gick inte å la oss förän typ 3 halv 4.

Lördag
Jag sov 4 timmar åsså va ja tvungen kliva upp för att bosse skulle hämta mig innan han skulle komma å köra jojje, så kvart i 8 var jag hemma åsså åt jag frulle, drog till stallet åsså for ja, pappa å bosse ut å körde bollan å jojje. Sen körde jag även synna, å promenerade hem! Hurtigtjej.nu! ;D haha
det känns bra att klockan bara var ett när jag kom hem för nu är jag ledig heeela dagen ;) I like that! kanske tar å sover lite eftersom jag inte fick så mkt sömn inatt.. eller kollar oth säsong 3, ska nog kolla den igen, de va så länge sen, å de är bara ett stooort hjärta <3 på den säsongen!

ikväll ska jag nog va med jenny å gurra om dom har tid, jag träffar dom så sällan nu så de ska bli super! Hoppas att nåra fler från "antnäs-gänget" också kan haka på ;)

Jag är såå glad över att det är sol idag! :)
Jag älskar fortfarande den här låten <3 --> http://uk.youtube.com/watch?v=9PGOcQZjESY
Vet att ja har tjatat om den en vecka nu men den är så fin, hoppas ni lyssnar! :)

pusstjaao

Kommentarer
Postat av: Linnea

AMANDA! du vet att jag sa att jag skulle se pulp ficition i bussen och då sa du att ni också skulle se den; sammanträffande! Men jag såg inte den utan "Control" - filmen som syns på bilden. ännu ett sammanträffande! :D haha

2009-01-31 @ 18:20:53
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: jokki

jaa men ngn gång får vi fara på en konsert tsm Amanda!

2009-01-31 @ 22:20:47
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: jenny

sötamanda! :D men vet du ja saknar dig som fan. är ju aldrig med dig mera. Dock har jag ju typ varit borta hela tiden både veckan och helgen på grund av olika saker, och nu i veckan är ja ju också borta. jävla skit alltså! ja blir arg.

2009-02-02 @ 14:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0