Sometimes, all you need is one

Hemma idag ännu, förmodligen sista dagen! Känner mig rejält på bättringsvägen - sköönt!
idag äre tisdag <3 --> one tree hill (avsnitt 14, säsong 6) + gossip girl (avsnitt 15, säsong 2)! å det får bli nu! om ni undrar vrf ni kanske inte sett dom avsnitten, är det för att dom kom ut för ca 5 timmar sen ;D Skulle se med jenny å maria ikväll men nu är jag ju inte i skolan så jag kollar nu ist, sorry girls! ;/
Förresten, checka in akrobatisk tjej;
Taylor Momsen (Jenny Humphrey i Gossip Girl) flyr från papparazzis efter hon varit på gymmet!




Holy shiiet! One tree hills avsnitt vinner över gossip girl, den här veckan med! x) Ojojjojj, va bra det var! Men jag får hetsss när jag inte hittar låten som är med typ i slutet, jag lyssnar å lyssnar, men låten verkar inte ens finnas, inte på letssingit iaf ;o den är suuperbra!

"It defenitely would be... it would be... yes.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså Amanda vi har hittat din okända tvilling på skolan, jag har blivit lurad två ggr att det rä du nu! det är läskigt likt :O

2009-01-13 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0