I'm slipping into the lava

..and I'm tryin' to keep from going under
Baby, you turn the temperature hotter
Cuz I'm burning up
Burning up
For you baby

(bara för sandra å emma som har haft dehär på hjärnan all-day pga miig HAHA)
men sjukt bra låt, I löööv it (L) höhö

Nu har jag ny header igen. men vill ha en ny, igen! Är det nån som är bra på dehär med photoshop som har lust å hjälpa mig lite, eller typ göra en åt mig? ;o det blir alltid så fult när jag gör det själv så jag får typ ångest ;s

kollade just på idrottsgalan, åååååh, va jag älskar böörnieee! <3 Björn är bara så söt så jag dör. serri, en bäbis, hahaha
jerringpriset gick till rätt vinnare, jag röstade på henne tillåme! Go Charlotte Kalla!!! Vilken människa, helt otroligt.

Pusstjiing


Kommentarer
Postat av: jenny

men ojj vilken fin såndära övergrej du har nu! :D De var bara lite synd att den var lite utdragen men de var skitsnyggt! :D

2009-01-20 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0