- Hey baby, daddy is home

tjoo!
Höll mig vaken hela natten nästan å kollade matchen, utan att somna :D bra gjort av mig! dessvärre loosade ju sverige, men jag tror sverige hade vunnit om det inte vore för s*r-j*vl* domarna! ;o Hade inte kanada fått spela så sjukt fult som dom fick, så hade dom inte vunnit sådär "lätt", tänk bara alla dedär gångerna de for på Markström så han flög allvärldens väg!? vad äre som pågår egentligen???

ajja, fick lite sovmorron ändå, klev upp typ vid 10.30, sen bar det av till pållarna som även idag hade träning på schemat! eller, bollan å jojje, synna tar vi om vi hinner, hon är ju dräktig så det är inte fullt lika viktigt för henne :)

Idag så är ju dagen jag väntat på i typ 1,5 månad nuu.. igår kom ju faktiskt one tree hills å gossip girls nästa avsnitt ut i usa, å ida gick de å ladda hem! så de måste typ ha varit dagens höjdpunkt! å bra vare, kan jag säga er gottfolk! Båda var huur bra som helst ;D de hade en svacka där ett tag, men nu är båda mkt bättre igen :)
imorron kan ja även ladda hem 90210, exciting!

"Sometimes people have to cry out all the tears to make room for a heart full of smiles"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0