I need you like a heart needs a beat

Kort men intensiv dag! For raka vägen till konvux där vi skulle  göra matte nationella! åh herregud vad nervös jag var å första  delen gick väl ok, satt tiden fullt ut, typ 2 timmar.. sen vare dags  för andra delen, å den kändes faktiskt helt bra! Jag fick typ  chocken att de kändes så pass bra ;) så jag är ganska glad-tjej,  jag klarade en svår uppgift på nationella faktiskt, å javet att jag  har rätt, fått det bekräftat ;D yeey!
Vill byta textstil här på bloggen för det känns som att det är  jobbigt att läsa.. är det de? De kan vara mina ögon också, nivet,  ja ser ju inte så bra utan glasögon x) höhö
På bussen påväg hem kände jag att jenny skulle hoppa på, å  såklart så vare så! :) Har inte träffat henne, inte ens sett henne  sen i hmm.. Söndags tror jag ;o shiet, det är verkligen nytt  rekord!

Nu sitter jag här hemma då å har inte så mkt å göra, eller egentligen har jag hur jädra mkt som helst å plugga. men det  orkar jag inte serru! ;) efter 4,5 timmes intensivt tänkande + skrivande, så är hjärnan ganska mosad :)
Kollar runt på gamla bilder från när jag å jenny var i örebro för ett  år sen hos mormor å moster, det var så himla kul alltså! :) haha å som ni kan se på bilderna var vi lite.. hmm.. knäppa x) finns endel oserriösa bilder från den resan haha ;b ex. --->

men jag får typ daaamp när de blir sådär konstigt med bilderna,  vet inte vad som händer, det bara blir så ;o snälla hjäälp!

Dagens låt: Missy Higgins - Where I stood, för att det var såå länge sen jag lyssnade på den innan idag, men åh va bra den är <3

     
       

             

Kommentarer
Postat av: Gurra

Haha ja ni är allt lite knäppa men ni är också riktigt snygga flickor!;)<3

2009-01-16 @ 16:21:18
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: jenny

ååååhh, ja håller med dig! Så sjukt kul de var :D

Ja blir bara glad så fort ja ser bilderna :D och de röda håret! (A) hihi <3

2009-01-16 @ 17:43:34
Postat av: jokki

jäklarns vad mkt fina bilder :) jag tror hjag snor ngn, kan alltid vara bra att ha :P

2009-01-18 @ 10:35:33
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Linnea

oj, så ovanligt att se jenny med den hårfärgen, men jag kan inte låta bli att tycka att det är helt galet fint :')

2009-01-19 @ 21:51:37
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0