I find my paradise, When you look me in the eyes

Redan söndag! åh jag blir frustrerad över att helgerna går så fort :( Det känndes som att det var Lördag idag, men icke!
Har varit i stallet idag å kört synna-bynna, numera kallad mamma :) gud va ja tkr om henne alltså <3
Ikväll så ska jag väl vara hemma med mami å kolla en film eller nå, pappa åker på jobbet idag, å de är tråk :( Har inte bestämmt film än, men har laddat hem Brokeback Mountain, Casanova och Becoming Jane så jag antar att det blir nån av dom om det inte går nån bra på tv villsäga.
Idag har det faktiskt varit Prix d'Amerique, världens största travlopp som går i Paris sista söndagen i Januari varje år. Vinnaren var heelt outstanding, helt jävla inte klokt vad bra den var ;o hujja! ca 5 miljoner svenska kronor fick han för den segern! inte så dumt, de skulle man inte tacka nej till.

Igårkväll var jag med mina tjejor Jenny å Gurra å de va ett tag sen kändes det som! Jenny hade inte sett Step up 2 The streets, så vi såg den. En film som jag faktiskt diggar sjukt mkt! ;D Sen blev det endel prat också å sånt trevligt, å jenny, som alltid, tog fram lite gott-fika! Kärlek på er tjejer  <3


Nu ska jag å äta middag,
fam. Larssons supergoda pastaa! ;D haha

Pusstjiing

Kommentarer
Postat av: Gurra

Det är något med den här bilden som jag bara älskar(: Kanske för att vi är så snygga;)hehe

2009-01-25 @ 19:16:31
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0