Hold on

puuuh! Äntligen hemma, så jädra slut! Ojjojjojj, vilken stressig dag! Onsdag innebär börja 8.15, 3 lektioner, sen lunch, 2 lektioner, sluta 15.30 ;o kom hem nyss, (18.50) å har varit borta sen kl 7.20 i morse. Varit hem i typ 20 min kl 17.00... skola först å fick reda på mitt nationellaprov resultat i matte. VG+ blev det, 2p från mvg ;s nöjd iaf :) Sen körde bussen iväg mitt framför näsan på mig å emma å de ledde till att vi fick gå till stan å gå runt där å hämta en grej på doffi till samuel, å allt detta med min äckel-onsdags-väska som idag vägde 8,5 kg ;o jo nivet vi naturare vi blir grymmt tränade av att bara promenera runt på skolan å gå å bära upp en 8,5 kilos tung väska upp för 88 trappsteg ;)  kom hem kl 16.45 å åt lite mat, sen stallet, nu hemma. å NU blire å kolla 90210 innan jag svimmar av stress å utmattning ;o sen kanske om jag hinner, eller nä de kmr jag inte.. men sen blire väl top model å efter det lite kemi. så sjukt stressad över det. men på fredag är det förhoppningsvis över om jag nu inte failar å får ig å omprov.. ;o

Cause an empty room
Can be so loud
There's too many tears
To drown them out
So hold on 
Hold on 

When you love some one
And they break your heart
Don't give up on love
Have faith, restart
Just hold on
Hold on
  

Pusstjiing                                                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0