High School Musical 3 <3

äntligen! Nu gåre å ladda hem hsm3 med bra kvalla! tjoohoo! ;D haha

Idag så var vi på studiebesök på mediahuset, där vars kuriren, nsd, 24 norbotten håller till å det var faktiskt jätteintressant, stort å fint hade dom också för vi fick kolla in i alla lokaler osv :)
Men vi fick gå både dit å tillbaka från gymnasiebyn typ å de va typ jobbigt x) De är ju där i "gamla nsd huset", på andra sidn stan ;o men de gick de också, lite motion har aldrig skadat. men på benen hade jag bara leggins så de va lite småkallt.. ;s

kom hem vid 12.40 tiden åsså åt jag lite mat å for till stallet, väl där for vi med bilen å mötte pappa å jojje å jag gick med dom tillbaka, typ 1 km kanske. Iaf, sen så hjälpte jag pappa å mamma å lyfta spånbalarna (astunga!) det var typ 30 st eller nå --> ännu mer jobb. Sen så va ja så hurtig att jag gick från stallet å hem också :) Så kanske har gått hmm.. om man inte räknar med i skolan, hemma å till bussen osv.. 7km :) haha inte så superlångt, men en början på ett mer hälsosammare liv!

Nu ska jag hoppa i duschen för andra gången idag, sen blire å äta tacos ( är inte så förtjust i tacos, för åt mig när jag var mindre! Men de är själva tacokryddan ja inte tkr om så  jag äter oftast bara sallad då) sen ska jag till sandra. Vi ska först plugga lite historia (fredag, javet, men ibland måste man ;s ) åsså kanske vid 6 tiden kommer resten av tjejerna å då blir filmkväll :) Vi ska se sweeney todd å Pulp fiction, typ. Sen om jag å emma sover där ska jag trycka i lite hsm i dom ;) HAHA ojj va kul de kmr vara ;)


har ni inte sett high school musical 3, gör det! den är så jädra bra så jag dör ;) haha 3an är mkt bättre än 1an å 2an!

förresten, äre nån som vet vrf de dampar såhär mkt med texten? jag har bytt textstil men den är bara bytt i nåra inlägg!? ;o

pusstjiing


Kommentarer
Postat av: jokki

justee jag har ju inte sett den!

2009-01-30 @ 16:20:56
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Gurra

Fan vad bra att det går att ladda hem den, ska typ göra det nu!<3(; Hehe

2009-01-30 @ 18:54:06
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0