Happy ending

Onsdag
vilken superdag! Först så vare sovmorron, visserligen så försov jag mig så jag fick sminka mig, äta frukost å borsta tänderna på skolan ;b haha men på kemin fick vi tillbaka proven. Jag var så inställd på att få G å typ komplettera, åsså när jag får se det så fick jag för tusan VG+, å de va typ för att jag inte förklarat nån grej som gjorde att jag inte fick mvg, men jag höll på dö för att jag var så glad! Så sammanbrottet jag fick kvällen innan provet som fick mig att plugga från 00.30 till 02.30 gjorde lite nytta. men sandra var nog den som hjälpte mig mest av alla så att jag skulle fatta nå :) så tack!

Sen på matten ringer mamma å är så jävla glad! Hon har sökt in på sjuksköterskautbildningen i nåt år å  inte kommit in. För 2 veckor  sen kom hon in i skellefteå, men hon var tvungen tacka nej. Så hon har varit helt superdepp å typ tänkt att vi måste flytta eller nå (för hon har inge jobb för hon blev sparkad för att hon var gravid ;O...) å har inte haft jobb sen 2002 typ.. för de va då de hände ;( usch! fy tusan vad det förändrade hennes liv alltså! JÄVLA ***-*****! men NU KOM HON IN I LULEÅ! ;D åhh jag är så glad för mamis skull :) 

ikväll äre top model = ;D
men att Lauren Brie åkte ut igår gjorde mig typ ledsen, haha jag dom just hade börjat gilla henne! Men min favvi är nog ändå Analeigh å typ.. McKey kanske.. :) höhö

kommer kanske skriva lite mer ikväll men jag får se

Jag å Bollan på solvalla :) ---->


pusstjiing

Kommentarer
Postat av: Gurra

Fan vad kul för henne!(: Min mamma har ju ockås gått det fast nu pluggar hon ju till Speciallistsjuksköterska;)haha

2009-01-28 @ 19:21:13
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN GUUUD GRATTIS TILL HENNE FRÅN MIG!!!!! :D DU MÅSTE HÄLSA DE!!! :D:D:D:D:D:D SHIET VA BRA! SERIÖsT VAD GLAD JAG BLIR! :D

2009-01-28 @ 21:47:05
Postat av: Linnea

åh! både grattis till din mamma och till dig! :D

2009-01-29 @ 12:07:09
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0