Halo

I always said that I would make mistakes
I'm only human and that's my saving grace
I fall as hard as I try so don't be blinded


Mjoo, har haft den på hjärnan nu nåra dagar, men den är rackarns bra! ;)
Har swedish just nu å har just haft lunch, å innan det omtalade Kemi Provet. Kan inte påstå att det gick super, gick väl ok, men vågar inte säga så mycket förän  jag fått tillbaka det :)
Fick ju ett sammanbrott igår, blev så jädra arg å less på allt så jag satte mig typ kl 00.30 å pluggade till 02.30, gissa om jag var trött ;o upp igen nån timme senare å försov mig till 7.09, går till bussen 7.19 så det vart ingen dusch för mig inte! Så jag har kännt mig sådär äcklig idag ;o usch! men men.. jag kände att jag ville försöka göra bort provet, jag ville verkligen det. men om nån hade frågat mig igår kl 00.00 om jag skulle fara till skolan å göra provet hade svaret varit -nej! men jag ville ha en frii helg! praise the lord! en ledig helg! ;D eller, ledig å ledig, fullt upp men inget plugg. inget! ;D Typ aldrig varit såhär glad förut tror jag ;b
Hoppas bara jag klarade kemiprovet, håll tummarna!

Alltså jag måste bara säga att jag älskar våran svenskalärare! HAHA fy tusingen vilken söt människa! För det första så går det inte en lektion utan att hon börjar med att prata MINST 40 minuter, om typ vad som helst! Vad hon har gjort i veckan å roliga sager som hänt henne å när hon pratar är hon så poetisk så det är så kul att vi håller på å DÖ av skratt!
 Om hon ska förklara typ hur "närvarande" man ska vara när man skriver ett repotage säger berättar hon typ en hel berättelse, nåt i stilen; Känn lukten av blod, bloood, känn blooodet å när geväret kommer i kojkalava(?) smäller i blommbuskarna (åsså skakar hon typ som att det är jordskalv, å vevar på armar å hoppar runt), sen kommer köttet åsså blabla.. man fattar typ 0! Men skrattar gör man! HAHAHA Hon har sån inlevelse om de hon pratar om, hon sitter aldrig ner på stolen. Hon far å hoppas å studsar å lägger in lite poetik mitt i när hon berättar att hon läste tidningen på morronen ;b mitt i allt började hon säga; "Jaourijarvi = sjö, samma som sjö". Haha jaa, vars nu det kom ifrån! söta Margareta :') "Naturen är ju besjälad, hehehehehe" viskade hon just å kisade med ögonen!



Ikväll så ska tydligen mami jobba så jag är barnis tills papi kommer hem från jobbet! åh va kul att pappa kommer hem, han jobbar borta på veckorna så fredagar är bästa dagen på veckorna :) Sen äre väl säkert nå kul på tv (<3) ikväll också, I lööööv tv x) haha

nu har jag inte riktigt tid å skriva mer men det kommer förmidligen mer senare :) säkert redan under datakunskaplektionen!

see ya lejta' ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit pommes vad längesen man lyssnade på Halo, har typ glömmt bort hur bra den var(:

2009-01-25 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0