Cause I’d rather just be alone, If I know that I can't have you

Låång dag! Klev upp klockan 6 å for till stallet vid 7 med mamma å pappa. vi checkade läget och beslutade om att inte starta bollan då hon hade två ganska rejäla sår, så hon blev kvar hemma!
Däremot fick inte jojje nån vilodag utan det bar iväg till umeå! I bilen sysselsatte jag mig med att kolla Heroes säsong 3, lyssna på musik å sova ;D
Jojje blev oplacerad men han var totalt instängd å hade inte en chans att komma ut, men han hade alla krafter kvar. Typiskt! Men men, så kan det vara ibland. Värre var ju då att (knäpp som han är) "slutar" han springa efter mål när han slappnar av, så på nåra meter hann han trampa av sig ena framskon å trampa sig på bakbenet, å de va inte bra.. såret kan bli svårläkt å hoven börjar bli vädigt... hmm.. trasig nu ;s
Men han gjorde ju inget fel jojje, han var superduktig å såg jättefin ut så det finns inget att klaga på mer än att han hade kunnat få ett annat lopp samt skippat dedär med  å dra av sig skon åallt ;b hehe

Hemresan gick superfort, jag kollade ett heroes avsnitt, sen sov jag typ nästan 2 timmar ;o jag brukar inte kunna sova så länge mitt på dagen, men jojjomen! Så när jag vaknade var vi nästan hemma. Nu sitter jag i soffan å väntar på att klockan ska bli 23.00..... :) :)

Förresten så börjar jag få lite kommentarer nu --> suuperkuul! ;D Så kommentera på nu, det är jätteroligt att få ! :)

Pusstjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0