Bellas lullaby

Enda lektionen idag är avklarad å nu är jag hos sandra med cia :) Vi ska plugga ;s men hur som helst, så har jag varit med om en Halleluja Moment nyss, blev tårögd, alltså satan! lyssna här: http://se.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM 
Sandra spelade just hela på sitt piano å de va så vackert.. :') Det är bellas sång som edward gjort till henne.
så vackert! :')

Dagens ängel idag : Sandra! utan tvekan!
Fy tusan vad hemskt det hade varit utan hennes hjälp. Utan henne hade jag fortfarande tragglat med hur man räknar ut koncentrationer, men tack vare henne så har jag lärt mig en hel massa saker idag :') Dock inte nog för att typ kunna fara å göra provet, men 1000ggr mer än vad jag kunde innan idag. Så tack sandra för att du orkar med mig å min tröga hjärna :')











pusstjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0