Because you make me believe in myself, when nobody else can help

Första dagen någonsin på gymnasiet med estetiskt val. Det innebar mkt. En ändrig i schemat till att börja 8.15 med bild, efter det, 2,5 timmes hål å därefter spanska å matte. Joobbiiigggt.. däremot var det faktiskt kul med bild, men som vi hade innan var bättre. Började då 12.40 å slutade 15.10.. ajja, de är väl smällar man får ta..

Efter skolan blev de å fara med emma å sandra till emma å pluggaa ;b men gissa vad? När vi öppnade dörren till emma, så kom en ljuuuvlig doft som gjorde en allderles glad! Emmas mamma stod å gjorde vaniljbullar, så vi tog varsin vaniljbulle å ett glas mjölk till att börja med! haha resten av kvällen gjorde vi en massa, åt mat, pluggade, pratade, skrattade, å lite annat kul! haha. tro det eller ej, men jag fick sandra å emma å sjunga med i jonas brothers å britney spears!! HAHAHAHAHA de va så kul så jag höll på å dö! x) vad kul man kan ha alltså!
Dessvärre har jag inte kollat oth eller gossip än, men det blir nuu! för nu är det precis klart! ;D

pusstjiiing

Kommentarer
Postat av: Gurra

Jag tyckte din nya bild var superfin ju!:D

2009-01-22 @ 11:36:19
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0