And the seventh thing I hate the most that you do, You make me love you

Hej People!
Jag har fallit för trycket. Jag har börjat digga Miley Cyrus (sorry gurra) haha ;b alltså typ "alla" gillar henne, å jag har förut inte fattat varför, har bara inte gillat henne. men hon är ju så sjukt härlig som person så jaa, det är svårt att inte tycka om henne, x) åhh jag har ju nåra låtar som jag gillar av henne också, länkar; Goodbye (de är typ favvisen just nu! <3), Bottom of the ocean och 7 things. Började lyssna idag, så ja kmr säkert med fler favoriter! ;P
 
Det blev å se Becoming Jane igår, den var faktiskt bra, I liked it :)

I alla fulla fall så har jag sovmorgon resten av veckan! ;D åhh, vad glaad jaag ääär! Imorron äre till 12.40, fetingnice!
Jag är gladtjej_92 pga det, + att vi typ inte har nå läxor nästan! Great week! men ja lovar att vi typ kommer ha jävla oförberett spanskaprov eller nå i veckan bara för att lärarn är som hon är! ;o Men somsagt så är det bara en mardröm.

Jag tänkte berätta att jag brukar länka ganska ofta, men att själva länken är understruken, som låtarna ovanför. det är inte alltid ja sätter in hela www....... grejen ;b haha hoppas ni fattar min utmnärkta beskrivning!
 
Emma ritar typ som en gud, å idag ritade hon en superfin bild på NO-lektionen, önskar jag också hade nåra såna talanger. Dessutom har jag å sandra upermegalust med å typ rida igen en termin, vi saknar så grymmt mkt å hoppa alltså.. får funda på det å återkomma med svar :)

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is goodbye

Pusstjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0